Choď na obsah Choď na menu
 


Zopár zlepšovákov a príkazov do hry CS:GO

Zopár zlepšovákov a príkazov do hry CS:GO

cl_himodels "0" - deaktivujete "high-fps" modely
gl_cull "1" - aktivujete renderovanie iba viditelnych objektov (0 znizi fps)
gl_clear "1" - zjednodusene povedane, pomocou tejto premennej zrusite "prepojenost" medzi texturami. Dobre je tento efekt vidiet az pri pouziti gl_picmip
gl_lightholes "0" - deaktivujete "diery v ktorych sa svieti" - ak vystrelite naboj tak sa tam v tej dierke po naboji aj zablysne
gl_map_size "128" - nastavite maximalne rozlisenie pre textury
gl_playermip "2" - nastavite kvalitu textur hracov - 0 - maximalna kvalita; 1 - nizka kvalita; 2 - velmi nizka kvalita. V reale neuvidite prechod farieb na skinoch hracov
gl_picmip "0" - prave toto je "najsilnejsia" premenna, ktora Vam pomoze zvysit fps (ak uz nie toto tak potom nic :o)). Ako vidite na obrazkoch pod, gl_picmip-om nastavujete kvalitu textur a celkovo zobrazovaneho prostredia. Pouzivajte hodnoty 1/2/3. POZOR! Tento prikaz implementujte bud do svojho konfigu alebo ho zmente cez konzolu a potom restartujte CSko, inak nebude fungovat. Tiez je dobre poznamenat, ze funguje aj gl_picmip 4, ale na mnohych pocitacoch to sposobuje mrznutie wokien
gl_round_down "10" - tak podla informacii, ktore som nasiel o tomto prikaze, nastavujete zobrazovaciu kvalitu mapy. Defaultna hodnota je 3 - vyssia hodnota = horsia grafika = vyssie fps
gl_smoothmodels "0" - vypnete "smoothing" modelov hracov, avsak zvysite fps
gl_texturemode "gl_nearest" - nastavite mod renderingu. Hodnoty, ktore mozete nastavit (od najhorsej zobrazovacej kvality=najvyssieho fps po najkvalitnejsiu zobrazovaciu kvalitu = najnizsie fps).
gl_nearest_mipmap_nearest
gl_linear_mipmap_nearest
gl_nearest_mipmap_linear
gl_linear_mipmap_linear
gl_wateramp "0" - nastavujete velkost vln vody, napr. v kanali v de_aztec. 0 udrzi vodu "hladku"
gl_ztrick "1" - zlepsuje rendering niektorych starych 3dfx kariet, avsak moze sposobit pad systemu.
mp_decals "0" - nastavite maximalne mnozstvo zobrazovania tzv. "decalov" (decal = stopy po gulkach, krv...) a kolko takychto decalov ostane v pamati
max_smokepuffs "0" - vypnete dym zobrazujuci sa po zasahu do steny
max_shells "0" - nastavite maximalne mnozstvo zobrazenych nabojov v jednom momente (ked napr. strielate zo zbrane)
r_drawviewmodel "0" - vypnete zobrazovanie zbrane. 0 zvysi fps, ale neuvidite zbran a ked budete nabijat/nasadzovat tlmic na M4ku neuvidite, kedy je akcia ukoncena
r_dynamic "0" - vypnete "dynamicke osvetlovanie" - ak napr. bude mapa kde svieti lampa alebo hori fakla, uvidite svetlo, ale ziaru nie
r_mirroralpha "0" - vypnete odzrkadlovanie sa objektov v napr. skle ci zrkadle
r_mmx "1" - zapnete pouzivanie MMX sposob spracovania instrukcii. Nastavte na hodnotu "1" IBA ak vlastnite procesory radu Pentium II alebo III. Ak vlastnite Celeron, AMD alebo Cyrix, nastavte hodnotu na nulu.
violence_ablood "0" - vypnete zobrazovanie "nasilnych efektov" v hre - krv na stenach, striekajuca krv z tiel...
violence_agibs "0" - vypnete zobrazovanie "nasilnych efektov" v hre - krv na stenach, striekajuca krv z tiel...
violence_hblood "0" - vypnete zobrazovanie "nasilnych efektov" v hre - krv na stenach, striekajuca krv z tiel...
violence_hgibs "0" - vypnete zobrazovanie "nasilnych efektov" v hre - krv na stenach, striekajuca krv z tiel...

Tak a sme na uplnom konci tohoto clanku. Dufam, ze Vam spomenute instrukcie a prikazy zvysia fps co najviac! A ak nie, bud prestante hrat CSko, alebo sa vyhybajte velkym mapam alebo, a to bude najrozumenjsie, INVESTUJTE!


2. clanok s prikazmi do konzoly na zvysenie fps.
Ako zrychlit FPS v COUNTER-STRIKE ?

Vacsina z vas sa asi pyta, ako je mozne, ze tamten, alebo henten clovek na serveri dava same HS. Castokrat je doticny obvinovany a priradovany k cheaterom, ale z 95% tomu tak nieje... Castokrat si vravite, ze to bozske HEADSHOTOVANIE je proste v dobrej masine cize tomu dodava silne FPS a dobry refresh obrazovky... Ale taktiez to nieje zcelku pravda... Uz na P2 400mhz so 128ram a "obycajnou" TNT2kou je mozne docielit silne FPS (40 - 99fps). V tomto clanku si povieme, ako na to...

Zakladom dobreho, cisteho a presneho hrania je potrebne: Aby vasa mys co najlahsie klzala po podlozke. Mala by to byt hocijaka OPTIKA (najlacnejie sa da u nas kupit mys GENIUS NETSCROLL OPTICAL uz od nejakych 650sk), ale odporucam do toho vrazit troska viac a uz za 1500sk sa da zohnat DUAL OPTICAL Mouse, ktoru pouzivaju najvacsi fajnsmekri a HARDCORE hraci. Pri tejto mysi nedochadza k "zasekavaniu" (pri prudkom pohybe optika sekne, pri DUAL OPTICAL sa to nestane, lebo povrch je snimany z dvoch roznych uhlov). Clovek by pri hre nemal byt nijak stoceny, ani skrceny. Nemal by mat pri sebe nic, co by ho mohlo rozptylit. Na CSko odporucam jednoznacne jeden z OS: WIN2000, alebo WINXP. Tieto OSka maju v sebe vyzsiu rozlisovacu schopnost, nez WIN9X. Testoval som hru na tychto OS a s obycajnou GENIUSKOU sa mi pod 2000kami hralo asi tak, ako pri 9X s optikou... Ale nazad k hre... Ako si ju nastavit, aby zobrazovala viac FPS

VERTICAL SYNCHRONIZATION (dalej uz len VERSYN)
Tuto vec pozna velmi malo ludi (aj ja som ju donedavna nepoznal, az mi s tym GAMBINO nepomohol). Jedna sa o ERTIKALNU synchronizaciu OBJEKTOV na openGL rozhrani. VERSYN je na grafickej karte standardne zapnuta a vo vacsine pripadov je nepotrebna, lebo clovek ani espozoruje, ked je vypnuta, alebo zapnuta (samozrejme, len na FPS) Takze ako si tu srandu vypneme: (idem podla ANGLICKYCH WIN) desktop > properites > settings > advanced > nazov graf.karty > additional properites > openGL settings > vertical sync: always off. Ked je vypnuty VERSYN, tak sa da pri nizsich rozlisniach (640*480 a nizsie) spozorovat, ze na rohoch a spojoch objektov, ze nejake pixle chybaju a presvita cez ne svetlo... Ale toto spozoruje uz len clovek velmi citlivy na tieto veci... Konecne pridanie FPS: 10 - 30FPS (na 90% testovanych kompov)

HI FPS MODELY
Pre vacsinu ludi dalsi neznamy faktor. Ako nazov uz dodal, jedna sa o vec, ktora zase zvysi FPS. Jedna sa o modely hracov, ktorym boli odobrate vsetky mozne detaily, aby prislo co k najmensiemu prepocitavaniu texturoveho pola a tym sa aj zvysi FPS (na modeloch je minimalna textura. HI FPS MODELS su oficialne povolene a nieje ich zakazane pouzivat, na rozdiel od ostatnych modelov, ktore mozu zvyhodnovat hraca... Modely nieje mozne odtialto stiahnut, ale treba vyhladat vo vyhladavaci... Konecne pridanie FPS: 5 - 15FPS

MYS
Vacsina ludi si mysli ze nastavenie mysi nieje dolezite a staci si nastavit len sensitivitu v konzole. Nieje to vsak pravda... Plati aj nastavenie WINDOWS... Vo Windows si nenastavujete len sensitivitu, ale aj akceleraciu mysi (myslim, ze pri WIN9x treba stiahnut z internetu soft na mys). Velmi podstatna vec: Zo zaciatku treba akceleraciu uplne vypnut a zviknut si na nu. Potom postupne podla seba a svojej ruky ju menit... Dalsie pravidlo znie: Cim mensia cistlivost, tym presnejsia ruka... Ale samozrejme ze si na to clovek musin zvyknut a chce to vela treningu...

CONSOLE VARIABLES (cvar)
Console variables (tzv. cvar) je prikaz do konzoly... Tu si ukazeme zopar prikazov, ktore by mohli pomoct a zvysit FPS (samozrejme za cenu straty detailov)
// Gaming Options
rate 9999
cl_rate 1000
cl_showfps 1 - zapne zobrazovanie FPS
fps_max 72 - maximalne zobrazenie FPS (pokial mate toto cislo stale na obrazovke, mozte ho skusit zvysit, zvysi sa tym aj FPS)
r_decals 300
cl_himodels 0 - Vypne kvalitne rozlisovanie modelov (pri HI FPS nieje potrebne)
r_drawviewmodel 0 - Vypne model zbrane (ja osobne uz so zappnutym modelom hrat ani nemozem)
r_dynamic 1
r_mirroralpha 1
precache 1
r_mmx 1 - zapina podporu MMX
net_graph 0 - vypne NETGRAPH, ktory znacne odobera z FPS
gamma 150 - prikaz na rozhrani povoleneho/zakazaneho (pri vystrele zbran a nepriatel scervena)

k ostatnym prikazom som nevedel, ze co znamenaju... Treba otestovat... (vytvorit/vlozit do autoexec.cfg)
// OpenGL Options

gl_texturemode gl_linear_mipmap_nearest
gl_picmip 0
gl_playermip 0
gl_max_size 256
gl_ztrick 0
gl_spriteblend 1
gl_dither 1
gl_cull 1
gl_keeptjunctions 1
gl_lightholes 1

// Sound Properties
hisound 0
s_a3d 0
s_eax 0
loadas8bit 0
bgmvolume 0
s_reverb 1

Na internete odporucam vyhladat program s nazvom CS CONFIGURATOR tam su vsetky prikazy popisane...

Zaver VERSYN: 30fps + HI FPS: 15fps + CVAR 10fps + Vase doterajsie 20fps = 70 - 75fps... To uz znie zaujimavo
Toto je stranka s kopou prikazou do konzoly pre server a aj pre klientov :


Vsetky mozne i nemozne prikazy, ktore je mozne zadat do konzole a tak zmenit nastavenia hry a CSka, najdete v tomto clanku. S pripadnymi nejasnostami ci pridanim novych prikazov, just mail me.

rcon - RCON - remote control (dialkovy ovladac) Vam umozni ovladat server zo vzdialeneho pocitaca - t.z. ako keby ste boli vy server a prikazmi, ktore su uvedene nizsie, ovladate nastavenia hry. Pri clan ware, treningu ci friendly ware, ak Vam admin serveru zdelil rcon password - toto aktivujete prikazom do konzoly "rcon_password xxx" - kde xxx je rcon heslo (samozrejme ze do konzoly nepiseme uvodzovky!). Potom uz iba staci, aby ste napisali rcon plus prikaz, ktorym chcete zmenit nadstavenia hry - napr. "rcon mp_forcechasecam 1" na zmenu kamery a pod. Je este velmi dolezite podotknut, ze rcon_password predpoklada, ze port serveru je 27015. Ak je port insi, pred prikazom a zadanim passwordu musite najprv zadat napr. rcon_port 27016 (kde 27016 je port serveru) a az potom rcon_password xxx, inak to nepojde.
prikazy pre server:
changelevel de_dust - zmeni mapu na dust
sv_restartround 1 - za 1 sekundu restartuje hru
sv_gravity 800 - menite gravitaciu v hre - cim mensia tym vyssie skacete/lietate (800 standart)
sv_cheats 0/1 - vypnete/zapnete moznost cheatovania v hre (gl_alphamin 1; impulse 101...) - admin, ktory nastavi 1 je sialenec :)
sv_password xxx - nadstavite na server heslo, ktore bude xxx
mp_timelimit 30 - level sa bude hrat 30 minut, potom pride na radu ina mapa (0 vypne)
mp_roundtime 3 - udava casovu dlzku v minutach jedneho roundu (od 1-8)
mp_buytime 0.5 - udava casovu dlzku v minutach, pocas ktorej Vam je umoznene nakupovat
mp_freezetime 1 - udava dobu v sekundach, pocas ktorej bude hra na zaciatku kazdeho roundu zamrznuta - sluzi na nakup zbrani a vybavenia
mp_forcechasecam 0/1/2/3 - 0 je pre free-look mod, 1tka vam umoznuje v spectator mode sledovat vasich teammates, 2jka Vam zablokuje akekolvek "lietanie" a uvidite iba cast mapy, kde ste umreli, 3ja Vam uzamkne presne pohlad na hraca bez toho, aby ste mohli akokolvek "lietat" okolo neho. To sa casto vyuziva pri CW, kedy v teame mrtvi spoluhraci nemozu nakukat za roh a napovedat kolegovi, ze "nepriatel sa blizi z pravej strany"
mp_fadetoblack 1 - po smrti Vam automaticky stmavne obrazovka (0 = off)
allow_spectators 1 - na serveri sa mozu pohybovat spectatori (0 = off)
mp_c4timer 45 - udava, kolko sekund po polozeni bomby bomba vybuchne (standart 45 na publicu, pri CW je to iba 35)
mp_startmoney 800 - nastavenim tejto premennej urcite, kolko dolarov bude mat kazdy hrac po restarte na zaciatku kola. 800 je default.
mp_autoteambalance 1 - v pripade, ze v jednom time je o dvoch a viac hracov, zapnete automaticku balanciu hracov (vyrovnanie) do timov (vypnete, ak za 1 date 0)
mp_limitteams 1 - znamena, ze jeden tim moze mat max. o jedneho hraca viac ako druhy (mozete cislo rozne menit - nulou vypnete)
mp_autokick 1 - kazdy TK bude vykopnuty zo serveru (vypnete ak date za 1 - 0)
mp_friendlyfire 1 - zapnete friendly fire - 0 vypne
mp_tkpunish 1 - TKiller si dalsie kolo nezahra - ak zabil vlastneho
mp_hostagepenalty 3 - po zabiti 3 hostage-ov Vas server vykopne
mp_flashlight 1 - server tym umozni pouzivanie bateriek - 0 vypnete
mp_footsteps 1/0 - zapnutie/vypnutie krokov (nebudete kroky v hre pocut)
mp_mapvoteratio 0.6 - udava, kolko percent hracov je potrebnych na votovanie novej mapy - 0.6 znamena ze musi hlasovat za rovnaku mapu minimalne 60% hracov (rozsah je od 0.0 do 1.0)
pausable 1 - umoznite ako server ostatnym hracom pausovat hru (ak sa napr. niekto nestastne odpoji a vy na neho cakate) (0 = off)
listplayers - vypise Vam zoznam hracov a ich id na serveri - sluzi na kickovanie a votovanie o vyhodeni hraca zo serveru
status - vypise sa Vam zoznam hracov na serveri, ako dlho uz hraju, ich wonid, IP adresa, choky a lossy
mp_logmessages 1 - tymto prikazom zapnete logovanie (zapisovanie) chatu do suboru (0 = off)
kick "xxx" - tymto prikazom vykopnete zo serveru hraca - xxx je meno hraca a piseme to bez uvodzoviek kick #15 - tymto prikazom vykopnete zo serveru hraca, ktoreho ID je 15 (ID zistite napisanim prikazu "listplayers" od konzoly). Mriezka je povinna!
addip "minutes" "IP" - sluzi na bannovanie hraca zo servera (t. z. po urcitu dobu nebude server pre bannuteho hraca pristupny). Napisete addip_medzera_cas na ktory chcete hraca bannut_medzera_jeho ip adresa (tu zistite prikazom "status")
remove "IP" - bann na IP/hraca odstranite.
ghost 1 - uvidite ostatnych spectatorov s spectator mode (0 = off)
users - vypise zoznam hracov, ich identifikacne cisla (sluzi to hlavne na bannovanie zo serveru, pripadne ak je niekto cheater (vy to zistite), tak ho v buducnosti mozete vzdy usvedcit na zaklade tohoto cisla)
lambert -1.0001 - uvidite vsetky veci jasne bez pouzitia baterky
A specialitka pre servery na zaver :) - decalfrequency 0 - umozni sprayovanie log donekonecna okamzite zasebou (cislo oznacuje interval po ktorom mozete opat sprayovat)
prikazy pre klientov:
adjust_crosshair - zmenite farbu aimovacieho krizika
allowupload - zapne upload lokalnych textur (napr. logo) a modelov na server (pokial to server umoznuje)
ambient_fade 100 - nadstavuje dlzku do ktorej pocujete specificke zvuky (napr. v italy zvuk radia)
ambient_level 0.300 - nadstavujete hlasitost zvukov specifickych pre jednotlive mapy
cl_hidefrags 1 - tymto prikazom nevidite fragy - kills/deaths inych hracov - iba svoje
cl_observercrosshair 1 - zapne krizik v sledovacom/spectator mode (0 = off)
cl_showfps 1 - tymto prikazom zapnete zobrazovanie framov za sekundu na vasom monitore
clear - zmaze vsetko z konzoly
cmdlist - vypise zoznam vsetkych prikazov do konzoly. Ak napisete "cmdlist a", vypise len tie prikazy, ktore zacinaju pismenom "a"
connect 'ip' - pripojite sa na server s danou ip adresou
cvarlist - vypise do konzoly vsetky premenne, ktory je uzivatel schopny menit
disconnect - odpojite sa z hry
drawradar - zapnete si radar
exec x.cfg - vykona vsetky prikazy, ktore obsahuje subor x.cfg (skripty, zmena bindov, prikazy do konzoly...)
exit - ekvivalent k prikazu quit
fakelag 0 - simuluje lag. Vyssie cislo = dlhsi lag
fakeloss 0 - simuluje stracanie paketov. Vyssie cislo = viac stratenych paketov
fastspristes 0 - pri hodenych flashbangoch si zapinate realitu zobrazovanych smoke puffs - rozsah je od 0 do 2 pricom 0 = najviac realisticke (pri hodnote 1 nebude smoke sedy, ale biely)
gamma 3 - nadstavite vysku gammy (pri nadstaveni gamma 99 a vyssie Vam zacnu pri strelbe modely ostatnych hracov blikat na cerveno, co sa moze v tmavych priestoroch hodit)
getcertificate - obdrzite certifikaciu od WON
gl_alphamine 0 - funguje uz iba obcasne a pomocou tohoto prikazu si vypinate textury (1tkou zapinate) - pozor od CS 1.0 nefunguje
hideconsole - skryje konzolu
hideradar - radar si vypnete
hisound 1 - zapnete zvuk vyssej kvality - 1=22kHz, 0=11kHz
hud_centerid 1/0 - zapnete/vypnete zobrazenie mena hraca (ak mierite na hraca bude sa Vam vypisovat jeho meno a kolko hp ma)
hud_fastswitch 1/0 - zapnete/vypnete "rychle prehadzovanie". Ak je 0, musite vyber zbrane potvrdit strelbou, ak je 1 iba stlacite klavesu, na ktorej mate nabindovany slot 1/2/3 a zbran sa Vam okamzite hodi do ruky
hud_saytext_time 5 - nadstavite ako dlho Vam na obrazovke zostanu say a say_team spravy (0=ziadne spravy na obrazovke)
kill - zabijete sa a budete musiet cakat, pokial neskonci kolo
lefthand 0/1 - vypnete/zapnete drzanie zbranie v lavej ruke
m_filter 1/0 - zapnete/vypnete filtrovanie mysi (smoothing)
m_pitch 0.022 - nadstavite "mouse pitch" (rychlost pohybu mysi smerom hore a dolu). Zapornymi cislami nadstavite inverzny mouselook
m_yaw 0.022 - nadstavite rychlost pohybu mysi smerom do stran
max_shells 300 - koordinujete maximalne mnozstvo zobrazovanych nabojnic
name xxx - zmenite si meno na xxx. Ak chcete mat v mene medzeru, napr. chcete mat meno Najlepsi Hrac :), napiste name "Najlepsi Hrac" (v uvodzovkach). Meno si mozete zmenit iba ak zijete!
net_graph 1/2/3 - zapnete zobrazovanie fps, prijatych, odoslanych a stratenych udajov na vasom monitore
nosound 1/0 - zapinate/vypinate zvuky
ping - zistite oneskorenie (ping) ostatnych hracov na server
playdemo x - pustite demo zo suboru "x.dem" v normalnej rychlosti
playvol 9 - nadstavite hlasitost pri prehravani dema
quit - prikazom do konzoly uplne opustite csko
r_decals 250 - nadstavite maximalny pocet decal (=stopy po gulkach, krv...)
r_drawviewmodel 1/0 - zapnete/vypnete si zobrazenie zbrane na monitore (sluzi na zvysenie fps)
r_dynamic 1/0 - zapnete/vypnete "dynamicke osvetlovanie"
r_mmx 1/0 - vypnete/zapnete MMX kalkulacie (podporovane MMX procesormi)
reconnect - obcas sa stava ze ste nespokojny so svojim skore ci nemate zapnuty radar (i napriek tomu ze napisete draw radar a nic sa nedeje). V takom pripade sa reconnectnete uvedenym prikazom - stale budete na serveri a Vase miesto niekto neobsadi.
record x - zacnete nehravat demo do Vaseho cstrike adresara
retry - 4krat sa pokusi napojit na server, na ktory uz pokusy o pripojenie zlyhali
say_team xxx - prikazom chatujete so svojimi team kolegami - napisete say_team: medzera a chat urceny pre teammates
say xxxx - prikazom chatujete - napisete say: medzera a svoj text
scr_centertime 2 - nadstavite ako dlho ostanu spravy zo servera (napr. autentifikacia Paladinom, rcon say...) na Vasej obrazovke
scr_conspeed - nadstavite, ako rychlo sa konzola "vyroluje"
snapshot - zoberie a ulozi snapshot vo formate .tga do Half-Life adresara
screenshot - zoberie a ulozi screenshot do Half-Life adresara
sensitivity 5.0 - nastavujete si citlivost mysky v hre
serverinfo - zobrazi informacie o serveri (ak nejake info admin zadal)
setinfo ah 1 - automaticky help - pri hre sa Vam zobrazuju help informacie na obrazovke (0 = off)
setinfo dm 1 - zapnete tym zobrazovanie brifingov kazdej spustenej mapy (0 = off)
showbriefing - zobrazi sa Vam brifing mapy
showinfo 1/0 - zapnete/vypnete zobrazovanie vsetkych paketov
showpause 1/0 - zapnete/vypnete pauzu displeja
showram 1/0 - zapnete/vypnete zobrazovanie volnej ramky
startdemos - zacne v poradi prehravat dema
stop - zastavite nahravanie dema
stopdemo - zastavite prehravanie dema
stopsound - zastavite prehravanie zvukov
timedemo x - prehraje x.dem subor s maximalnymi moznymi fps a hlasi priemerne fps
timeleft - zistite kolko casu ostava do konca mapy
timerefresh - sluzi na zistenie fps Vaseho pocitaca (Vasa postava sa otoci o 360 stupnov a CSko vam zrata, kolko fps vidite za tychto 360 stupnov).
violence_ablood 1/0 - zapnete/vypnete zobrazovanie krvi
volume 0.6 - nastavite si hlasitost reproduktorov/sluchadiel - rang od 0 do 1
votemap xx - hlasujete za zmenu mapy na italy, kde xx je cislo mapy (zistene prikazom listmaps)
A na zaver specialitka pre klientov: Ak chcete odstranit neprijemny bug ozveny (napr. kto hral cs_siege urcite vie o com hovorim), nastavte si hodnotu "room_type 0" a problem je vyrieseny!
To su vsetky prikazy, ktore su mne osobne zname. Pokial nieco chyba, staci mi to poslat na mail alebo pripisat do diskusneho fora. Dufam ze Vam clanok do buducnosti usetril mnoho starosti. Bye.

 

 

 

Komentáre

Pridať komentár

Prehľad komentárov

aztzrkqyhyyu

feuopy, 7. 5. 2022 21:18

what are the side effects of taking hydroxychloroquine? https://keys-chloroquinehydro.com/

tlgzweqoxgfa

xlgpxi, 6. 5. 2022 21:44

hydroxychlor https://keys-chloroquineclinique.com/

overcoming erectile dysfunction without drugs

hydroxychloroquine sulphate, 25. 7. 2021 2:13

hydroxychloroquine sulfate side effects https://plaquenilx.com/# hydroxychloroquine 200mg tablets

smodyGymnbroort fneua

pharmaceptica.com, 30. 6. 2021 23:17

erectile discomfort https://www.pharmaceptica.com/

idiot?

plasan, 21. 8. 2020 2:23

spousta příkazů ale nefungují v global offensive.xD to jsou příkazy do cs 1.6 ale ne do globálka

Measuring Blood Weight

AJubborMut, 24. 7. 2018 13:47

Poids est comment robuste votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur determination pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent prendre offre sang loin de votre coeur. Chaque set votre moelle bat, il pompe le sang tout au long vos arteres a la prendre facilement de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/cialis-20-pharmacie-paris/